Specjalista/ka ds. administracji ( umowa na zastępstwo )
| Stanowisko: | Specjalista/ka ds. administracji ( umowa na zastępstwo ) |
|---|---|
| Miejsce pracy: | Europejskie Centrum Solidarności |
| Termin składania ofert: | 20.12.2025 do godz. 08:32 |
| Miejsce składania ofert: | rekrutacja@ecs.gda.pl |
| Status: | aktualne |
ECS prezentuje opowieść o historii największego ruchu społecznego współczesnej Europy.
Przyjdź, zobacz naszą wystawę stałą i aplikuj.
Pracując u nas, będziesz ambasadorem idei,
która połączyła ludzi w solidarności i dialogu mimo różnic.
Czekamy na Ciebie!
Specjalista/ka ds. administracji (umowa na zastępstwo)
nr referencyjny DAiZM/06/2025
Najważniejsze zadania
· Zapewnienie bieżącej eksploatacji nieruchomości
· Nadzór i zarządzanie dokumentacją ECS związaną z bieżącą pracą wydziału
· Zarządzanie i administrowanie flotą samochodową
· Współpraca i nadzorowanie realizacji umów serwisowych związanych z utrzymaniem nieruchomości
· Planowanie zagospodarowania odpadów
· Koordynacją zakupów biurowych
· Współpraca z najemcami/ klientami/ dostawcami w podległych pracach oraz kontrola jakości usługi
· Sporządzanie raportów i analiz
· Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań
Nasze oczekiwania
· Wykształcenie minimum średnie
· Doświadczenie w pracy w administracji
· Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· Umiejętność pracy pod presja czasu
· Zaangażowanie i gotowość do pracy w zespole
· Elastyczność w działaniu
· Wysokie umiejętności związane z informacją zwrotną
· Wysoka kultura osobista
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
· Umiejętność raportowania i poszukiwania trendów na rynku
Oferujemy
· Pracę w prestiżowej instytucji kultury,
· Doskonałą lokalizację w centrum Gdańska z darmowym parkingiem podziemnym,
· Elastyczne godziny pracy
· Stabilne zatrudnienie
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne
· Świadczenia płacowe i pozapłacowe w ramach tzw. pakietu socjalnego
· Możliwość przystąpienia do pakietu prywatnej opieki medycznej, karnetu sportowego oraz grupowego ubezpieczenia na życie
· Nowoczesne narzędzia pracy i możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
· Przyjazną i otwartą na Twoje pomysły atmosferę wśród ludzi szanujących różnorodność, zaangażowanych i dbających o otaczający nas świat
Dołącz do ekologicznego zespołu i stań się częścią naszego ekosystemu.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV do 20.12.2025 drogą elektroniczną, na adres: rekrutacja@ecs.gda.pl
W tytule wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska: SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACJI oraz numeru referencyjnego: DAiZM/06/2025
Informacja
CV musi obejmować dane, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe. Umieszczenie danych dodatkowych wykraczających poza dane określone w Kodeksie Pracy jest równoznaczne ze zgodą Kandydata na przetwarzanie tych danych osobowych.
Oświadczenia dodatkowe
W przypadku umieszczenia w CV danych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, dane biometryczne w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej), prosimy o umieszczenie i podpisanie następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
…..……........................................................
(podpis kandydata do pracy)
W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia swoich danych osobowych, co niezwłocznie dokonamy. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać pod adresem: rekrutacja@ecs.gda.pl.
| Odpowiedzialny za treść: | Agnieszka Grabarz |
|---|---|
| Wytworzył: | Agnieszka Grabarz |
| Data wytworzenia: | 20.11.2025 |
| Opublikował w BIP: | Agnieszka Grabarz |
| Data opublikowania: | 20.11.2025 21:44 |
| Ostatnio zaktualizował: | Agnieszka Grabarz |
| Data ostatniej aktualizacji: | 20.11.2025 21:49 |
| Liczba wyświetleń: | 290 |